نخستین هفته‌نامه تخصصی حمل و نقل

HAMLONAGHL WEEKLY

TWEEKLY.IR

امروز: ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ اسفند | Thursday 4 Mar 2021 | اِلخَميس ٢٠ رجب ١٤٤٢
پربیننده‌ترین:
تبلیغات
پروازنما تین نیوز
کیوسک
شماره: 278 | ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ آذر
کد خبر: ۲۳۵۰۶

الو حمل‌و‌نقل

ناشناس: همکارانی که میتونن؛ این مطلب را به اقای رییسی برسونن. توی کانالی خوندم دستور دستگاه قضا برای خروج کالاهای اساسی .. این سیستم گمرک و باسکول اسکله شهیدرجایی که همیشه قطع است تعداد باسکولاش هم که... آخه این حجم ماشین و ۴تا باسکول ورودی ۴تا گندمی ۴تا پورمراد. جمعا شاید ۱۲تا باسکول مورد استفاده باشه که اونم اکثر وقتا دو نفرشون نشستن پیش هم درحال فیلم دیدن و صحبتن و چراغای باسکول خاموش کردن.. خواستم عرض کنم حالا هرچی هم دستگاه قضا دستور ترخیص بده یا بگه حمل یکسره با این سیستم و تعداد باسکول آیا شدنیه؟؟ اصلا وضعیت افتضاحیه 
بازم دادستان چندباری اومد داخل اسکله خیابونا و وضعیت اسفالت را سروسامانی داد بعد از حدودا ۱۰سال یعنی رییس گمرک رجایی فکرنکنم حتی از ساختمان محل کارش بیرون اومده باشه وضعیت مشکلات را ببینه و حتی هیچ  اقدامی جهت بهبودی انجام نداده.

 


نوید:  روابط عمومی کانونها احیانا نمیخواد در خصوص خروجی جلسات تن کیلومتر شفافسازی کنه؟  طی ۲ سال اخیر یه نرخ نامه از این کانونها بیرون اومده تا حالا؟ تو این کشور هر نقطه ای یه مدل کرایه اعلام میشه به اسم تن کیلومتر و هیچ کسی هم پاسخگو نیست ...
سعید: اقایون مسول یا اونایی که با اقای رییسی ارتباط دارید بدانید و آگاه باشید که مشکل از خود اینایی که تواسکله رجایی بندرعباس هستن  شروع میشه هر روز باسکول قطع خروجی قطع بیجک قطع حتما یه دلیلی داره که اینارو دائم قطع میکنند تا کالاها خروج نشه  اینکه هر روز قطع میشه یجورایی مشکوکه

 


ناشناس: انبار فولاد مبارکه واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس با سابقه کار ۲۰ساله هنوز یک سرویس بهداشتی در اختیار رانندگان قرار نداره. انبار فولاد هرمزگان گاهی تا۳۰۰کامیون هم جهت بارگیری و تخلیه در خود دیده است اما دریغ از یک درصد از احترام به شخصیت رانندگان
شاهین: با سلام! چرا شرکتها برای یک نفر مسافر کمسیون یک نفر رو نمیگیرن و صورت وضعیت بدن؟ مگه قانونی نیست که برا یک نفر مسافر کمسیون چهار نفر میگیرن.ممنون میشم راهنمایی کنین چیکار کنیم؟

 


ناشناس: سلام! خواهشمندیم ازاداره راه سبزوار آقایان ومسولین عزیز این اداره،  لطفا سرعت گیرهای الکی که درجاده های اصلی مخصوصا مسیرسبزوار- بردسکن  ایجاد کرده اید را بردارید. خودتان شاهدید این سرعت گیرهای غیرکارشناسی چندین نفررا داغون کرده وچه خساراتی زده. معمولا درتقاطع های فرعی به اصلی  درورودی جاده فرعی به اصلی دست انداز میزنند، این درتمام ایران مرسومه، درتقاطع های جاده سبزوار -بردسکن  ورودی های فرعی سرعت گیر ندارد وتمام سرعت گیرها درجاده اصلی است.  لطفا به فکرآسفالت وبهسازی جاده های تحت کنترل تان باشید. بدترین جاده رادرخوزه ی اسفحاظی ومسیرهای منتهی به سبزوار داریم . آقایانی که درمسیرخراسان هستند توجه کنند ازهرجایی به حوزی راه وشهرسازی شهرفوق وارد میشوید جاده هایش افتضاح است . هم اکنون هم مسیر داورزن به سبزوارحدودا۳۵ کیلومت رمانده  به  سبزوار را مثلا لکه گیری میکنند، دوستانی که درمسیرند مشاهده کنند این لکه گیری است،، یادرست کردن پشته درجاده! آقایان اداره راه سبزواردستی به سر وروی جاده های تحت نظرتان بزنید. جاده ای که همه اش چاله چوله ودرب وداغون است. مگرمیشودبیش از۵۰کیلومترسرعت رفت که آنهمه سرعت گیر درست کردید. لطفاکارشناسی فکرکنید

 


رضا: باسلام خدمت همکاران عزیز. جناب اقایان مثلامسئول یک چند پله از اتاقتون بیایین پایین وشاهد کرایه های پایانه بارمشهد باشین. جناب تیموری ازدفترشماکه درخیابان کارگرشهرک طرق هست تاپایانه بار۱۰دقیقه راه هست تشریف ببرید اول استان محل خودتون رودرست کنید بعد به کشور برسین. ازپایانه قزوین یاد بگیرین، ازاقای سکاکی رییس پایانه و اقای یاوری رییس انجمن کامیونداران تا بفهمین که واقعا شماها هیچ کاری انجام میدید یا نه

 

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سیستم منتشر خواهند شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشد منتشر نخواهند شد
عنوان صفحه‌ها
نظرسنجی